Doktor nauk humanistycznych. Pasjonatka edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistka z wieloletnim doświadczeniem.
Od blisko 17 lat pracuje w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świcie), w której skupia się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.
Jako dyrektorka Instytutu Innowacji Edukacyjnych działa na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzieli się swoją wiedza z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia
Koordynowała projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”.
Współpracuje z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia.
Nawiązała również współpracę z Holistic Think Tank - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.
Autorka publikacji, artykułów, opracowań naukowych. Uczestniczka debat, konferencji i spotkań eksperckich.
Grywalizacja, czyli stosowanie elementów charakterystycznych dla gier w kontekście edukacyjnym, zyskuje coraz większą popularność jako skuteczna strategia motywacyjna, wpływająca pozytywnie na efektywność procesu kształcenia.
Zapraszam więc Uczestników konferencji do niezwykłego świata gier.
W trakcie wystąpienia zaprezentuję i omówię:
- koncepcję grywalizacji w edukacji,
- strategie implementacji grywalizacji w klasie szkolnej,
- narzędzia,
- materiały,
- praktyczne rozwiązania i pomysły gamifikacyjne.
Spotkanie będzie okazją do „organoleptycznego” 😊 zapoznania się z konkretnymi pomocami dydaktycznymi oraz zdobycia wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej w zakresie projektowania gier edukacyjnych.