UWAGA! REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA. DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE!

Magdalena Kaleta-Kuzińska

Magdalena Kaleta-Kuzińska

Biogram

Asystent w SJO Politechniki Bydgoskiej, lektorka języka angielskiego i członek zespołu "AI w edukacji" Grupy UWSB Merito. Prowadzi zajęcia z dydaktyki języków obcych na Akademii Kujawsko-pomorskiej. Publikuje artykuły metodyczne skierowane do nauczycieli języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Interesuje się wykorzystaniem nowoczesnych technologii w edukacji.


"EMOJENGLISH" - Engaging Generation Alpha in Language Learning 

The main part of my session will refer to practical strategies for integrating emojis into English language teaching and learning. My presentation will also cover a short characteristic of Generation Alpha, such as digital nativism, or preference for interactive content. To demonstrate these concepts in action, I will provide the attendees with some interactive exercises. Utilizing emojis in English language teaching process may allow educators to foster a dynamic and visually engaging educational atmosphere. Such approach not only makes the process of language acquisition enjoyable, but also enhances its effectiveness.

© 2024 Stowarzyszenie PASE. Wszelkie prawa zastrzeżone.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram