Jestem doktorem nauk humanistycznych Uniwersytetu Łódzkiego, nauczycielką języka angielskiego i pedagożką specjalną. Pracuję jako wykładowczyni akademicka w obszarze psycholingwistyki i neurodydaktyki. Ukończyłam kursy online na Harvard University z podstaw neuronauk i na University of Michigan z inteligentnego przywództwa w edukacji. Przez 20 lat pracowałam z dziećmi i z młodzieżą, która doświadcza trudności w uczeniu się, prowadziłam konsultacje i warsztaty dla rodzin dzieci dotkniętych trudnościami, oraz warsztaty rozwojowe i kreatywne dla dzieci i młodzieży. Stworzyłam program nauczania języka angielskiego dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W ramach fundacji Instytutu Działań Edukacyjno-Terapeutycznych Inero przeprowadziłam około 100 wykładów, warsztatów i spotkań dla nauczycieli, rodziców i młodzieży. Pracowałam również jako mediatorka między szkołą a rodziną ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jestem autorką publikacji naukowych.
In my speech, I aim to delve into the particular difficulties special educational students encounter during FL lessons while also sharing practical tools that support these students. I'll discuss rules and strategies that facilitate teaching foreign languages and emphasize the importance of soft skills in navigating the classroom environment effectively for all learners.