Prelegenci

Poznaj naszych ekspertów

GOŚĆ SPECJALNY

prof. Jacek Pyżalski

Pedagog specjalny, prof. Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (Zakład Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych). Uczestnik i koordynator ok. 60 krajowych i międzynarodowych projektów badawczych. Autor licznych publikacji. Trener w obszarze komunikowania i trudnych zachowań oraz ekspert w zakresie edukacji medialnej. Zainteresowania badawcze związane z zagadnieniami: agresji elektronicznej, nowych mediów, komunikacji w szkole, promocji zdrowia, cyberprzemocy wśród młodzieży. Autor książki „Nauczyciele-uczniowie – dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie” oraz pierwszej monografii na rynku polskim dotyczącej agresji elektronicznej „Agresja elektroniczna wśród dzieci i młodzieży”.

www.jacekpyzalski.pl

prof. Jacek Pyżalski

Prelegenci

Anna Abramczyk

Anna Abramczyk

Willow Barnosky

Willow Barnosky

dr Mariola Bogucka

dr Mariola Bogucka

Maria Bursche

Maria Bursche

Macmillan Education
Zyta Czechowska

Zyta Czechowska

Marta Fiećko-Zawadzka

Marta Fiećko-Zawadzka

Agnieszka Gajewska

Agnieszka Gajewska

Early Stage
Katarzyna Gala

Katarzyna Gala

Katarzyna Góralczyk

Katarzyna Góralczyk

Hanna Jałoza

Hanna Jałoza

Bożena Janiszewska

Bożena Janiszewska

Małgorzata Konopczyńska

Nowa Era
Urszula Kropaczewska

dr Urszula Kropaczewska

IATEFL Poland
Dorota Kwiecińska

Dorota Kwiecińska

Grupa MAC
Joanna Lefevre

Joanna Lefevre

Witold Machlarz

Witold Machlarz

PASE
Jolanta Majkowska

Jolanta Majkowska

dr Katarzyna Małecka-Kujunxhiu

dr Katarzyna Małecka-Kujunxhiu

Karolina Malek

Karolina Malek

Cambridge Assessment English
Karolina Maliszewska

Karolina Maliszewska

Oxford University Press
Joanna Mrozik

Joanna Mrozik

Jolanta Okuniewska

Jolanta Okuniewska

Maria Orzechowska

Maria Orzechowska

Agnieszka Pędzik

Agnieszka Pędzik

Lang LTC
prof. Jacek Pyżalski

prof. Jacek Pyżalski

GOŚĆ SPECJALNY
Katarzyna Senkiewicz

Katarzyna Senkiewicz

Barbara Skrok

Barbara Skrok

Regina Szuszkiewicz

Regina Szuszkiewicz

David Valente

David Valente

Cambridge University Press
dr Anna Weiss

Anna Weiss

Sylwia A. Wiśniewska

dr Sylwia A. Wiśniewska

Anna Życka

Anna Życka