Katarzyna Gala

Katarzyna Gala

Katarzyna Gala

Macmillan

BIOS

BIOS

Doświadczony nauczyciel, metodyk i lektor współpracujący z łódzkimi szkołami językowymi, egzaminator i weryfikator OKE, tutor oraz etnolog. Aktualnie studiuje również psychologię. Wieloletni nauczyciel języka angielskiego w państwowych przedszkolach i państwowej szkole podstawowej. Obecnie pracuje jako nauczyciel języka angielskiego w Szkole Podstawowej nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi.

Interesuje się metodyką nauczania języków obcych (zwłaszcza najmłodszych uczniów), psychologią i neurolingwistyką. Jak podkreśla – jej najważniejszą rolą społeczną jest bycie mamą pięcioletniego Wojtka, na którym z lubością i powodzeniem testuje swoje pomysły językowe. To rola, z której czerpie garściami najwięcej inspiracji i która niezmienne uczy ją pokory i przekonuje, że uczymy się nieustannie i każdego dnia.

ABSTRACT

Mądra zabawa to podstawa!
W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1–3?!

Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią…? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim…), rodzicom (którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy…), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory…)?

Na takie właśnie superważne pytania odpowiadamy w tej superpraktycznej sesji. Minimum teorii, maksimum sprawdzonych, autorskich pomysłów na to, w co się bawić na angielskim, ile się bawić i jak się bawić, żeby ta zabawa miała jasny cel językowy i ogólnorozwojowy, żeby naprawdę angażowała dzieciaki, a jednocześnie pomagała uczyć języka!

Nauczysz się, jak dobierać gry i zabawy, aby tworzyć mądre, skuteczne i angażujące lekcje języka angielskiego dla najmłodszych, bazując przede wszystkim na znakomitym podręczniku i materiałach uzupełniających.