Katarzyna Senkiewicz

Katarzyna Senkiewicz

Katarzyna Senkiewicz

BIOS

BIOS

Jestem absolwentką Lingwistyki Stosowanej UW oraz szkoły dziennikarskiej. Uczę od ponad dwudziestu lat dzieci, młodzież i dorosłych i jeszcze mi się nie znudziło. Od 2010 roku pracuję również jako metodyczka. Jestem fanką irlandzkiej odmiany angielskiego. Pisałam pracę magisterską o przekleństwach wśród studentów Trinity College w Dublinie.  Lubię wyzwania i tak zwanych uczniów trudnych. Sama nigdy nie byłam łatwą uczennicą, może stąd moje zainteresowanie uczniami ze wszelakimi trudnościami i ich szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.

I graduated from Applied Linguistics at Warsaw University and Warsaw Journalism Center. I have been teaching children, teens and adults for over twenty years and I still enjoy it. I have also been working as a methodologist since 2010. Being a great fan of Irish variety of English I wrote my master thesis on swearwords used among students of Trinity College, Dublin. I do like challenges and so-called ‘difficult’ students. I never was an easy one myself, which might be the reason for my interest in students with various difficulties and their special educational needs.

ABSTRACT

Tragedia rozbitej filiżanki,
czyli o stresie młodych aspergerowców w niestabilnej rzeczywistości

Czym jest stres dla ludzi z zespołem Aspergera? Jak sobie z nim radzić w nowej „normalności”? Jakie zagrożenia związane są ze zdalnym nauczaniem młodych aspergerowców? Jak praktycznie wesprzeć rodzica, ucznia i nauczyciela? Jak ważny jest ruch fizyczny w opanowaniu stresu oraz jaką rolę pełnią przyjaciele, nie tylko dwunożni, w tej nieprzewidywalnej rzeczywistości? Chciałabym znaleźć odpowiedzi na te pytania w rozmowie, nie wykładzie. O ile rozmowa w grupie w wersji on-line jest możliwa… Spróbujmy!