Program

konferencji PASE Young Learners 2021

PROGRAM KONFERENCJI

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie konferencji.

POKÓJ FIOLETOWY

POKÓJ NIEBIESKI

POKÓJ ZIELONY

POKÓJ ŻÓŁTY

godz. 8.50 - 9.00

Oficjalne otwarcie konferencji

godz. 9.00 - 9.50

dr Mariola Bogucka

dr Mariola Bogucka

Learning to learn – Jak się uczyć, aby się nauczyć?

dr MARIOLA BOGUCKA

Dorota Kwiecińska

Dorota Kwiecińska

Grupa MAC

Karty MULTI-TALK jako innowacyjny produkt dydaktyczny, wspierający rozwój dziecka i naukę języków

DOROTA KWIECIŃSKA

Witold Machlarz

Witold Machlarz

PASE

ZARZĄDZANIE KLASĄ W PRAKTYCE – czyli jak zadbać o „dyscyplinę” i pozytywną atmosferę w klasie (również online)

WITOLD MACHLARZ

Bożena Janiszewska

Bożena Janiszewska

Klasa IV i powyżej – drabiną do dorosłości

BOŻENA JANISZEWSKA

godz. 10.00 - 10.50

Jolanta Okuniewska

Jolanta Okuniewska

Zapisać emocje. Komiksy jako pamiętnik, portfolio i swobodna twórczość dzieci

JOLANTA OKUNIEWSKA

Agnieszka Pędzik

Agnieszka Pędzik

Lang LTC

Poczuj, że potrafisz czyli skuteczność i sukces językowy na każdej lekcji angielskiego

AGNIESZKA PĘDZIK

Zyta Czechowska

Zyta Czechowska

Jolanta Majkowska

Jolanta Majkowska

Wygeneruj sobie kartę pracy

ZYTA CZECHOWSKA i JOLANTA MAJKOWSKA

dr Katarzyna Małecka-Kujunxhiu

dr Katarzyna Małecka-Kujunxhiu

Gramatyka na lekcji języka obcego – perspektywa neurolinwistyczna

dr KATARZYNA MAŁECKA-KUJUNXHIU

godz. 11.00 - 11.50

dr Anna Weiss

Anna Weiss

Obrazem i dźwiękiem, czyli o filmie w edukacji językowej

ANNA WEISS

Karolina Maliszewska

Karolina Maliszewska

Oxford University Press

Skąd się bierze motywacja i co robić aby naszym uczniom chciało się chcieć – perspektywa ucznia, rodzica, nauczyciela

KAROLINA MALISZEWSKA

Małgorzata Konopczyńska

Nowa Era

W tyglu egzaminacyjnych wątpliwości, czyli jak dojść bezpiecznie do celu

MAŁGORZATA KONOPCZYŃSKA

Katarzyna Gala

Katarzyna Gala

Psychologia rozwoju dziecka, czyli jak budować relacje z młodym człowiekiem online i offline

KATARZYNA GALA

godz. 12.00 - 12.50

Anna Abramczyk

Anna Abramczyk

Jak egzamin zewnętrzny kreuje metodykę nauczania? O tegorocznych zmianach w egzaminie ósmoklasisty i konsekwencjach ich wprowadzenia

ANNA ABRAMCZYK

Agnieszka Gajewska

Agnieszka Gajewska

Early Stage

Let’s move & improve!

AGNIESZKA GAJEWSKA

Barbara Skrok

Barbara Skrok

Trzy „Z” w edukacji włączającej najmłodszych, czyli, jak ich zainteresować, zmotywować i zdyscyplinować

BARBARA SKROK

Katarzyna Senkiewicz

Katarzyna Senkiewicz

Tragedia rozbitej filiżanki, czyli o stresie młodych aspergerowców w niestabilnej rzeczywistości

KATARZYNA SENKIEWICZ

godz. 13.00 - 13.50

Marta Fiećko-Zawadzka

Marta Fiećko-Zawadzka

Jak przywrócić i utrzymać wysoką motywację do nauki języków u dzieci i młodzieży?

MARTA FIEĆKO-ZAWADZKA

David Valente

David Valente

Cambridge University Press

Prioritising age-appropriate pedagogy for teaching children English

DAVID VALENTE

Maria Orzechowska

Maria Orzechowska

Gry językowe off line vs. on line – którą wersję pokochają Twoi uczniowie?

MARIA ORZECHOWSKA

Urszula Kropaczewska

dr Urszula Kropaczewska

IATEFL Poland

Jak rozwijać kompetencje językowe u dzieci online i w klasie przy wykorzystaniu metody Storytellingu

dr URSZULA KROPACZEWSKA

godz. 14.00 - 14.50

Anna Życka

Anna Życka

Weź apkę w łapkę – aplikacje jako efektywne narzędzie podczas lekcji stacjonarnej i online

ANNA ŻYCKA

Maria Bursche

Maria Bursche

Macmillan Education

Edukacja kołem się toczy – zajęcia off i on-line z Mimi’s Wheel

MARIA BURSCHE

Katarzyna Góralczyk

Katarzyna Góralczyk

PodARTE projekty – o arteterapii w edukacji

KATARZYNA GÓRALCZYK

Regina Szuszkiewicz

Regina Szuszkiewicz

Start flipping your classroom now

REGINA SZUSZKIEWICZ

godz. 15.00 - 15.50

Hanna Jałoza

Hanna Jałoza

Atak muszek owocówek czyli… jak napisać książkę w języku obcym z dziewięciolatkami?

HANNA JAŁOZA

Karolina Malek

Karolina Malek

Cambridge Assessment English

Just add Cambridge English Assessment Resources: Activities and games to energise, motivate and encourage Young Learners at the Pre-A1 Starters, A1 Movers, A2 Flyers levels

KAROLINA MALEK

Joanna Lefevre

Joanna Lefevre

Kompetencje interkulturowe w edukacji językowej oraz kształcenie uczniów cudzoziemskich

JOANNA LEFEVRE

Sylwia A. Wiśniewska

dr Sylwia A. Wiśniewska

SINGLISH – wielozmysłowe śpiewanie piosenek online i offline

dr SYLWIA A. WIŚNIEWSKA

godz. 16.00 - 16.50

Willow Barnosky

Willow Barnosky

Creating an Inclusive Classroom

WILLOW BARNOSKY

Joanna Mrozik

Joanna Mrozik

CLIL-owy zawrót głowy

JOANNA MROZIK

prof. Jacek Pyżalski

prof. Jacek Pyżalski

GOŚĆ SPECJALNY

Młodsze dzieci i technologie informacyjno-komunikacyjne – co nowego powinniśmy wiedzieć?

prof. JACEK PYŻALSKI